Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~triludan | użytkownik

imię i nazwisko adresWarszawa zarejestrowany10.07.2008 @10:41:59 ostatnio na stronie19.10.2017 @04:09:32
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty57 komentarze2575 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~koniara2008    02.12.2010 @18:33:22
Bardzo dziękuję
~Ylxia    02.12.2010 @18:06:42
_______
Art is a division of pain.
~sandritta88    02.12.2010 @15:29:21
no to dzięki.. pocieszyłeś mnie troszkę :P
~biernianka    24.11.2010 @09:59:32
~Mirella1    22.11.2010 @17:30:38

~Deymos61    12.11.2010 @23:38:04
O tak zgadzam się z Tobą co zrobili z Wileńskim , trzeba się śpieszyć oj trzeba oni tak szybko wszystko burzą i od razu powstaje kolejny market albo biurowiec Jak masz chęć to zapraszam na wspólne foty trzeba tylko zgrać termin !!!! Pozdrawiam
_______
"To nie jest żadna sztuka zrobić identyczne zdjęcie, zobacz na moje dane exif a zrobisz takie samo" ~deggial TO NAJWIĘKSZA BZDURA JAKĄ SŁYSZAŁEM !!!!
~jarjar69    28.10.2010 @10:47:58
udanych KADRÓW
~jarjar69    28.10.2010 @10:43:07
D300s + ultra jasne koreańskie szkieło pozdro
~poohi    27.10.2010 @13:46:27
Dziękuję!
~mademoiselleangelina    16.10.2010 @08:11:53
dziękuję
~jacek314    12.10.2010 @19:12:39
Dzięki
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~czornyy    11.10.2010 @19:34:23
dzieki (:
~Tervola    07.10.2010 @09:51:42
dzięki za zaglądnięcie ;D
nielubiany Kraków też pozdrawia
_______
"Dying swans twisted wings, beauty not needed here"
~borka    06.10.2010 @15:48:33
) no właśnie u nas w Kraku już lekkie przymrozki i od kilku dni nam tu halny duje więc nie ma lekko, nakładam czapeczkę, choć zmarźluchem nie jestem. )
~borka    06.10.2010 @15:14:36
bardzo dziękuję! bardzo!
~88grzes    03.10.2010 @09:00:10
Heh, ja tez powinienem ;p Na wieczor moje galy podobnie wygladaja xD
Dzieki!
_______
POAA!!
~akardo    02.10.2010 @21:25:46
witam ...... i dziękuję
~monika27    18.09.2010 @18:16:57
Dziękuję-bardzo mi miło
~betty00    17.09.2010 @14:48:34

dzieki
pozdrawiam
~fanaberia150    06.09.2010 @22:17:50
aż jestem dumna z siebie, że chłop zawiesił oko na moich pracach pozdrawiam
~masebi    13.07.2010 @15:15:54
Dziękuję za miły komentarz
~rastapunk    05.06.2010 @19:58:17
dzięki bardzo za ocenkę.Pozdrawiam
~antychrystka    03.06.2010 @10:12:23
Brawa za komentarz pod dzisiejszym DD, myślę, że trafiłeś w samo sedno.
~Abla    02.06.2010 @14:43:04
Dziękuję bardzo
~Anabell1    30.05.2010 @16:26:20
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 12 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt