Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~triludan | użytkownik

imię i nazwisko adresWarszawa zarejestrowany10.07.2008 @10:41:59 ostatnio na stronie07.08.2017 @19:15:36



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty53 komentarze2565 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~alkor78    26.01.2010 @14:12:19
Dzięki będę obserwował postępy
~zosia29    26.01.2010 @09:56:09
bardzo mi miło...błagam tylko nie pani ...mam na imię Sylwia
~Ainets    22.01.2010 @08:57:48
dziękuję pozdrawiam
_______
"Świat bez sztuki naraża się na to, że będzie światem zamkniętym na miłość" - Jan Paweł II
~Sylwia77    12.01.2010 @10:29:20
Dziękuję
_______
Nie bój się cieni, one świadczą o tym, że gdzieś znajduje się światło .

[Oscar Widle]

~majkika    07.01.2010 @21:17:49
dziękuję za komentarze
pozdrawiam i życzę udanego weekendu
~carmenowa    06.01.2010 @14:09:50
noo widocznie na Twoim bo u mnie nie widze zadnego kólka heh
_______
''Być człowiekiem oznacza mieć wątpliwości i mimo to iść dalej swoją drogą.'
~19adzia91    05.01.2010 @18:39:41
Tak tak Sylwetka powinna być przyciemniona. Ale jak nad nią pracowałam to jeszcze na starym ,popsutym monitorze na nim była ciemna Pozdrawiam
~xxkasia05xx    05.01.2010 @12:29:21
~Rotation    27.12.2009 @21:08:07
dzięki :D
~smallpati    01.12.2009 @22:37:52
dziękuje ponownie
_______
Tylko Konstruktywna krytyka jest coś warta
skoro nie potrafisz, nie komentuj....
~darik    27.11.2009 @20:41:26
gdzieś na początku pisałem że to dolana woda do mojego zdjęcia ale teraz napisałem to pod fotką, kilka takich cudaków kiedyś popełniłem, sorry za wprowadzenie w bląd i niepełny opis..prawdę mówiąc to już o nim zapomniałem
_______
~Sylwia77    27.11.2009 @19:51:27
Dzięki wielkie
_______
Nie bój się cieni, one świadczą o tym, że gdzieś znajduje się światło .

[Oscar Widle]

~Sylwia77    18.11.2009 @23:02:33
Dziękuję
_______
Nie bój się cieni, one świadczą o tym, że gdzieś znajduje się światło .

[Oscar Widle]

~kikaa945    18.11.2009 @22:02:26
^^ wiem że nie jest podobna i wogóle Ale ćwiczenie czyni mistrza
_______


~VidiaShinigami    05.11.2009 @09:13:00
za zdjecia cyfrowka dostalam pouczenie od modow.. nie ma sprzetu wiec skan to i tak najlepsze narzedziepozrawiami dziekuje:D
_______
tylko konstruktywna krytyka! Artysci nie umarli!!!! wciaz pojawiaja sie nowi!!!!!
~azja111    31.10.2009 @21:14:53
Dziekuje ;]
~Sylwia77    28.10.2009 @12:12:47
Oj... Sylwia jestem Dziękuję pięknie i również miłego dnia zyczę.
_______
Nie bój się cieni, one świadczą o tym, że gdzieś znajduje się światło .

[Oscar Widle]

~Sylwia77    28.10.2009 @11:52:40
Dziękuję bardzo za komentarze i obserwację.
Również poobserwuję.
Pozdrawiam!
_______
Nie bój się cieni, one świadczą o tym, że gdzieś znajduje się światło .

[Oscar Widle]

~MagdalenaMichalak    22.10.2009 @15:35:43
pięknie dziekuję za odwiedziny i serdecznie pozdrawiam
_______
Co dla mnie ważne?
Przekaz, nastrój, emocje...
Techniczne walory na drugim miejscu!
~ultrafioletowa    19.10.2009 @20:56:56
dzięki ... a co jest nie tak ?
~ang3lika    19.10.2009 @19:47:50
Dziękuję bardzo :}
~Nightcom    19.10.2009 @19:36:14
nie ma za co pozdrawiam
~Shivv    19.10.2009 @18:10:29
z przodu heh sam nie wiem, takie sa efekty jak sie rysuje ze zdjec :/

dziekuje... pomocne mi sa wszystkie rady, bo sie ucze dopiero. sam na wlasnych bledach i to moja jedna z pierwszych prac...

szczerze Ci powiem ze nawet nie za bardzo chce mi sie cwiczyc i rysowac juz.. ewentualnie zostaja szybkie szkice jak moja ostatnia praca

milego wieczoru.!
_______
The Best Way To Predict The Future Is To Invent It...
~Aniusia483    19.10.2009 @17:52:36
Dorze Dziękuję za uznanie
_______
A ja i tak po swojemu zrobię:D

Nie wiem jak można nie lubić TAKICH ludzi: http://www.youtube.com/watch?v=b4sxVVu4YNQ


Byłam w Łodzi na koncercie z trasy Welcome to Humanoid City
~Nicka92    16.10.2009 @09:39:13
Zgadzam się z Tobą w 100% ale będzie co ma być
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 12 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt